Jornada de treball: La previsió de jornada de treball serà a temps parcial o complet, segons necessitats del servei. La prestació de serveis es realitzà de dilluns a diumenge, amb dos dies de descans setmanals de forma rotativa. Es podrà alternar matins i tardes d’acord amb el calendari de torns establert a la brigada municipal. L’horari serà flexible d’acord a la programació dels actes i esdeveniments setmanals, i es realitzarà durant el dia, la nit, les festes i els caps de setmana. Les hores setmanals en què no es presten serveis per als actes festius i fins a completar la jornada laboral màxima establerta per conveni es realitzaran com a suport operatiu de la brigada d’imatge de poble. A més, es preveu la possible prestació de serveis en horari no habitual, per a intervencions amb caràcter d’urgència que siguin necessàries realitzar per la seva afectació en el funcionament normal dels/de les usuaris/es.
Titulació exigida: Estar en possessió del certificat d’escolaritat o titulació equivalent, o estar en condicions de tenir-lo a la data en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies, en el seu cas. A més, s’haurà de disposar de carnet de conduir nivell B1. Les titulacions obtingudes a l’estranger han d’anar justificades amb la documentació que acrediti la seva homologació; a més s’adjuntarà al títol la traducció jurada.
Presentació d’instàncies
Sol·licitud presencial.
Les instàncies sol·licitant prendre part de la convocatòria es presentaran a l’EAC (Espai d’Atenció a la Ciutadania) de l’Ajuntament de Deltebre personalment i com a data límit el dia 9 d'octubre de 2024 a les 14:00 hores. El termini pot quedar prorrogat de forma tàcita per part l’Ajuntament de Deltebre, per períodes setmanals addicionals, per tal de garantir un mínim de 5 candidats/es per participar en el procés de selecció.
Sol·licitud telemàtica.
La sol·licitud de participació i l’aportació de documentació es realitzarà preferiblement de forma telemàtica a la seu electrònica de la pàgina web de l’Ajuntament de Deltebre (tràmits i serveis > tràmits amb l’Ajuntament > Instància per a participar en una borsa de treball), dins el termini establert en l’apartat anterior i, si s’escau, amb les pròrrogues addicionals que es derivin.
Documentació a presentar.
La instància anirà acompanyada de la següent documentació (molt important aportar al moment de presentació de la instància els documents originals i les fotocòpies corresponents d’aquests degudament compulsades):
Fotocopia compulsada de la titulació d’accés requerida.
Currículum vitae acadèmic i professional actualitzat.
Vida laboral actualitzada.
Permís de conduir, classe B.
Documentació acreditativa dels mèrits a tenir en compte a la fase de concurso (fotocòpies compulsades, si s’escau).
Funcions i tasques a realitzar.
Les funcions i tasques principals d’aquest lloc de treball són les següents:
Realització d’activitats preparatòries i tasques necessàries per als actes festius setmanals, i els que es realitzin durant el dia, nit, festes i caps de setmana.
Petites obres, instal·lacions i serveis de reparació i manteniment d'edificis i espais públics municipals.
Executar funcions elementals i rutinàries vinculades a la construcció, manteniment I conservació de construccions, instal·lacions d'aigua, gas, electricitat, obres, pintura, fusteria, neteja i manteniment de la via pública.
Muntar i desmuntar les infraestructures necessàries: tarimes, trasllat de mobiliari, escenaris, etc. per al desenvolupament de qualsevol tipus d'esdeveniment o adequació d'espais.
Neteja, pavimentació i conservació de vies públiques.
Neteja i conservació de parcs i arbrats.
Conducció de vehicles municipals.
Ajuda en la prestació de serveis municipals.
Manteniment i neteja dels magatzems municipals i l'utillatge.
Trasllat de mobiliari i quants treballs i serveis poguessin ser susceptibles del seu lloc de treball.
Tenir al dia inventari d'eines i control de fitxes d'utilització de l'utillatge per tercers.
Trasllat, recepció, lliurament i recollida d'estris i documents relacionats amb l'activitat de l'ajuntament.
Activitats preparatòries d'actes amb intervenció municipal o de serveis municipals.
Donar suport als responsables de la Brigada Municipal i als oficials en la realització dels treballs a desenvolupar.
Servei de guàrdia 24 hores per a assistència setmanal de dilluns a diumenge a funcions adscrita al lloc, motivada per situacions de funcionament ordinari o d'emergència, d’acord al sistema de torns establerts.
Aquelles altres tasques que se li encomanin, d'acord amb la qualificació requerida per a l'accés i exercici del lloc.